کیا اداکارہ ملائیکہ اروڑہ کی سچ مچ منگنی ہوگئی۔۔۔؟

ویب ڈیسک ::کیا ملائیکہ نے ارجن سے منگنی کرلی؟ ملائیکہ نے اپنی اس تصویر کو شیئر کرکے پہلے تو اپنے چاہنے والوں کو چونکادیا

لیکن ان کی پوسٹ پڑھنے کے بعد اس تصویر کی سچائی لوگوں کے سامنے آگئی ۔ غور طلب ہے کہ ملائیکہ اروڑہ آئے دن اپنے بوائے فرینڈ ارجن کپور کو لے کر سرخیوں میں رہتی ہیں ۔ دونوں اپنے ریلیشن شپ کو لے کر اکثر ہی لائم لائٹ میں بنے رہتے ہیں ۔ سوشل میڈیا پر دونوں ساتھ میں اپنی تصویریں بھی شیئر کرتے رہتے ہیں ۔
بھارت میں گڑی پڑوا کا تہوار دھوم دھام سے منایا جارہا ہے ۔ اس موقع پر بالی ووڈ اداکارہ ملائیکہ اروڑہ نے منگنی کی انگوٹھی اپنے انسٹاگرام پر شیئر کرکے سبھی کو چونکا دیا ہے ۔ ان کے شیئر کرتے ہی ان کی یہ تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی ہے ۔ بھارتی نجی ٹی وی چینل کی رپورٹ کے مطابق لوگ یہ قیاس آرائی کرنے لگے ہیں کہ کیا ملائیکہ نے بالی ووڈ اداکار ارجن کپور سے منگنی تو نہیں کرلی ہے ۔لیکن ملائیکہ اروڑہ کی اس انگوٹھی کی تصویر کے پیچھے کی سچائی کیا ہے ۔اس حوالے سے یہاں یہ واضح کردینا ضروری ہے کہ ملائیکہ کی کوئی منگنی نہیں ہوئی اور نہ ہی ارجن کپور سےاس معاملےپر کوئی بات ہوئی ہے ۔ بلکہ یہ تصویر صرف ایک پروموشنل فوٹو ہے ۔ دراصل ملائیکہ نے ایک برانڈ کی تشہیر کیلئے اپنی یہ تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’’ کتنی پیاری ہے یہ انگوٹھی ، مجھے یہ بہت پسند ہے ۔۔۔۔ خوشی یہاں سے شروع ہوتی ہے !!!‘‘۔

https://www.instagram.com/p/CNmzZA3BSu_/

Leave a Reply

Your email address will not be published.