فیس بک ننھےصارفین کو تیزی سے کھو رہا ہے ، سروے

واشنگٹن ،جدت ویب ڈیسک : فیس بک ننھےصارفین کو تیزی سے کھو رہا ہے ، سروے، محققین نے ماں کے ساتھ، والدین اور دادی کے ساتھ بڑھتے ہوئے نمبروں پر دستخط کیے ہیں، پیرس نے کہا کہ فیس بک نے امریکہ میں چھوٹے صارفین کو تیزی سے تیز رفتار سے کھو دیا ہے.eMarketer کی طرف سے ایک رپورٹ نے کہا کہ سنیپچیٹ فاسٹ فاسٹ فیس بک سے فاسٹ کلپ پر فیس بک کے زیر ملکہ انسگرم کے مقابلے میں ڈرائنگ کر رہا ہے.تحقیقاتی فرم کے مطابق، بنیادی طور پر پرانے عمر گروپوں کے استعمال میں اضافہ کی وجہ سے، فیس بک اب بھی امریکی مارکیٹ میں بڑھ رہا ہے.
رپورٹ تازہ ترین ہے جس میں نوجوان افراد کو اپنی طرف متوجہ اور برقرار رکھنے کے ساتھ فیس بک کی دشواری کو نمایاں کرنے کے لئے تازہ ترین ہے، جو طویل عرصے سے دنیا کے سب سے بڑے سوشل نیٹ ورک کے لئے بنیادی صارف کی بنیاد ہے.ریسرچ فرم نے کہا ہے کہ اس سے پہلے امریکہ میں 18-24 سال کی عمر میں پہلی بار کمی کی توقع ہے، اس سال 5.8 فیصد کی کمی ہے.
یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس کی تحقیقات شروع ہونے سے قبل پہلی بار، ریاستہائے متحدہ میں 12-17 سال کی عمر میں سے نصف نصف فیس بک پر ہو گا، اس حصے میں 5.6 فیصد کمی ہے.
اس سال کے عمر کے گروپ نے اس سال 9.3 فیصد کمی دیکھی گی.
رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ اسی رجحان کو 2019 اور 2020 میں جاری رکھنے کی توقع ہے، 25 سے زائد امریکی صارفین کے تمام حصوں میں کمی کے ساتھ.
فیس بک اس سال 25 سال سے کم از کم دو ملین صارفین کو سنیپچیٹ اور انسٹاگرام کے اہم فائدہ مندوں سے محروم کرے گا.
رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ سنیپچاٹ 2018 میں 25 ملین سے زائد صارفین کو 1.8 ملین افراد کو شامل کرے گا اور انسٹاگرامام 1.6 ملین اضافے میں شامل ہوگا.
محققین نے کہا، اس کے گمشدہ پیغامات کے لئے جانا جاتا ہے جس میں سنیپچیٹ، انسجام کے مقابلے میں 12 سے 24 سال تک زیادہ صارفین کو جاری رکھے گی.
لیکن سنیپچیٹ ایک ہی مسئلہ کا سامنا کرنا پڑتا ہے کیونکہ اس کے صارف کی بنیاد کو بڑھانے اور ہر عمر تک پہنچنے کی کوشش ہوتی ہے.
ایارکرٹر تجزیہ کار ڈربرا اح ولیمامسن نے کہا کہ “سنیپٹٹ نے عمر کے بڑے گروپوں میں مزید ترقی کا تجربہ کیا ہے، کیونکہ یہ اس کے پلیٹ فارم کو استعمال کرنے میں آسان ہے.”
سوال یہ ہوگا کہ چھوٹے صارفین ابھی تک Snapchat اگر ان کے والدین اور دادا کے زیادہ سے زیادہ اس پر ہیں. یہ واقعہ فیس بک میں ہے. ”
ای میلارٹر کے مطابق فیس بک مارکیٹ میں سب سے زیادہ مقبول سماجی نیٹ ورک ہے جس میں اس سال 169.5 ملین صارفین ہیں.
لیکن پیش گوئی کے مطابق، تیزی سے بڑھتی ہوئی انسٹیگرام کا استعمال 104.7 ملین امریکیوں اور سنیپچیٹ تک 86.5 ملین صارفین تک پہنچ جائے گا.
گزشتہ سال، ایارکرٹر کی پیش گوئی کی گئی ہے کہ فیس بک نے اپنی تاریخ میں پہلی بار نوجوانوں کے درمیان کمی کی وجہ سے دیکھا.
گزشتہ سال ایک سرمایہ کاری کے فرم پائپر جعفر نے رپورٹ ظاہر کیا ہے کہ سنیپچاٹ نے امریکی نوجوانوں کے لئے پسندیدہ سوشل نیٹ ورک ہے جس میں پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے 47 فی صد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.